ONEXOX
BannerFans.com

GAMBAR YANG ANDA PERLU FIKIR DUA KALI SEBELUM DIMUATNAIKKAN KE LAMAN SOSIAL

on Saturday, August 30, 2014

Tidak tahulah apa motif sebenar gadis yang berpakaian seragam ini memuat naik satu foto dengan mengangkat jari tengah ini. Biasanya perkara ini hanyalah suka-suka dilakukan. Tetapi mereka tidak tahu yang ia boleh menjatuhkan maruah mereka.

Kalau dilihat dia sedang memegang tag nama serta menunjukkan jari tengah kepada kamera sudah tentu dia amat mahu dikenali dengan perbuatannya ini. Ok, tidak mengapa kalau nak sangat famous dengan benda-benda macam ini SK boleh tolong sebarkan kepada umum tetapi kali ini kita bagi peluang untuk tidak menyiarkan nama dan wajah penuhnya dan tidak lain kali!

Kepada kepada mereka diluar sana diharap berfikir dahulu sebelum berbuat sesuatu. Anda mahu bersukaria kononnya terlampau galak sehingga memuatnaik gambar sebegini boleh. SK dapat, SK post, malu? anda tanggung sendiri. ingatlah pada zaman yang serba canggih ini tidak memerlukan masa sehari atau dua hari untuk tersebar. 5 minit sudah cukup.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

http://twone2121.blogspot.com/ said...

woi, admin, ko tkyah nak post benda2 mngarut la, gmbr ni isu lama dah, budak ni buat peace la wei, gmbr edit tu...aparaa...


August 30, 2014 at 9:36 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved