ONEXOX
BannerFans.com

"Love Bite" pada tubuh Zain Saidin undang kontroversi

on Monday, August 11, 2014



Nampaknya, pasangan paling sensasi di industri hiburan negara, Rozita Che Wan dan Zain Saidin tidak pernah sering memuatnaik foto-foto kontroversi di laman sosial.

Jika sebelum ini mereka dikecam dan dikritik peminat kerana berkongsi memuatnaik foto seakan-akan sedang bercium di depan Effiel Tower, Paris, semalam pula portal ohbulan menerima sekeping foto yang memperlihatkan kesan lebam pada bahagian belakang Zain Saidin.



Foto penuh tanda tanya itu disertakan dengan kapsyen ringkas yang berbunyi : "Apabila Rozita Che Wan buat love bite #bekam"

Apapun, kapsyen yang dimaksudkan Zain Saidin itu hanya guraun semata-mata kerana tanda love bite yang ada pada tubuhnya sekadar bekas rawatan bekam yang mungkin dilakukan sendiri oleh Rozita Che Wan terhadap suami kesayangannya itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved