ONEXOX
BannerFans.com

10 Foto Maya Karin hanya pakai gaun nipis paras peha di Tayangan Perdana LBS 3

on Monday, September 8, 2014

Buat peminat dan pengikut setia Novel Lagenda Budak Setan, filem ketiga hasil daripada adaptasi dari novel ini bakal ditayangkan pada 11 September 2014 bersamaan hari Khamis. Jangan lepaskan untuk menonton di pawagam-pawagam yang berhampiran.

Diberi judul Lagenda Budak Setan 3: Kasyah, ia masih mengekalkan pelakon sama iaitu Maya Karin, Farid Kamil dan Bront Palarae namun garapan kali ini dikatakan lebih kemas dan jalan ceritanya diolahkan dengan baik.

Beberapa hari lalu, Malam Tayangan Perdana Lagenda Budak Setan 3 telah diadakan. Pastinya penampilan Maya Karin paling mengejutkan kerana berdasarkan 10 keping di bawah jelas aktres kacukan itu hanya memakai gaun nipis paras peha.

Ekoran itu, ramai peminat mula tertanya-tanya samada etika berpakaian sedemikian bersesuaian atau tidak untuk ditunjukkan di khalayak ramai.













Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved