ONEXOX
BannerFans.com

4 Foto pra-perkahwinan Hanez Suraya amat mengejutkan

on Tuesday, September 9, 2014

Buat peminat yang sering mengikuti perkembangan rekaan Hatta Dolmat di laman facebook, tentu ramai yang perasaan Hatta telah mengemaskini akaunya dengan memuatnaik sekeping foto yang memberikan bayangan bahawa seorang selebriti wanita bakal mengenakan rekaannya untuk foto pra-perkahwinan.

Siapakah gerangan artis wanita terkenal itu? Untuk tidak membuatkan orang ramai tertanya-tanya lebih lama, beliau telah memuatnaik pula beberapa keping gambar Hanez Suraya sedang memakai gaun pengantin rekaannya.

Adakah Hanez Suraya bakal berkahwin tidak lama lagi? Siapakah jejaka bertuah yang berjaya memikat hatinya sehingga tidak lama lagi akan melangkah ke alam perkahwinan? Adakah bekas kekasihnya, Romie Razin Aidilha?

Apapun persoalan yang bermain di benak kepala korang, mari kita nantikan penjelasan sendiri dari Hanez Suraya. Penulis lebih awal mengucapkan tahniah jika berita ini benar.







Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Kamithemedia said...

aku tengok muka si hanez ni ade iras2 dgn fazura.. ke aku sorang je yg perasan?? kehkehkeh - Gambar Siti Saleha Jadi Bahan Lelaki Gatal


September 9, 2014 at 6:43 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved