ONEXOX
BannerFans.com

Fesyen terlampau ketat Rebecca Nur Islam bertudung dedah bentuk asetnya

on Tuesday, September 2, 2014

Pelakon drama terkenal, Rebecca Nur Islam pernah mencetuskan beberapa siri kontroversi sebelum ini dek kerana sering mengenakan pakaian yang terlampau dan menjolok matanya meskipun sudah bertudung.

Fesyen beliau yang paling diingati dalam keadaan bertudung ialah ketika memakai busana ala-ala teletubbies. Ramai mengaku malu dengan etika pemakaian sedemikian kerana jauh menyimpang daripada alaman seorang muslimah yang dituntut islam.

Terbaru, Rebecca sekali lagi menjadi bahan tomahan pengikut-pengikut laman Instagram peribadinya kerana memuatnaik beberapa keping gambar bertudung namun mengenakan pakaian yang terlampau ketat sehingga mendedahkan bentuk asetnya.

Kebanyakkan pengikut Rebecca tidak senang dengan gambar-gambar yang dikongsikan. Mereka kemudian menyindir aktres berusia 28 tahun itu.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

tak faham apa tujuan rebecca pakai tudung???
nak tutup AURAT atau nak suka-suka???


September 2, 2014 at 5:48 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved