ONEXOX
BannerFans.com

Perubahan mengezutkan penampilan Didie Alias di rumah Fizo dan Mawar

on Tuesday, September 2, 2014

Didie Alias sememangnya sinonim dengan gelaran Lady Gaga Malaysia dek kerana etika pemakaiannya yang sering menjolok mata, pelik dan terlalu ketat.

Baru-baru ini sahaja, fesyen yang digayakan pelakon dan pelawak itu untuk program Super Spontan 2014 paling pelik dan menakutkan. Entah apa yang ada di fikiran Didie sehingga semakin berani tampil dengan pakaian sedemikian dan cukup memalukan.

Begitupun, ada satu berita menarik buat netizen di luar sana mengenai aktres berusia 40 tahun itu. Penampilannya yang berhijab sempena Majlis Rumah Terbuka Fareeda yang dihoskan beliau sendiri mencuri tumpuan orang ramai.

Ramai neziten mengharapkan agar cara berpakaian sopan sedemikian dapat diteruskan dan tidak lagi kembali ke fesyen-fesyen yang dulu.







Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved