ONEXOX
BannerFans.com

Aksi Remaja Bercium, Berpelukan Yang Tersangat ROMENtik

on Tuesday, October 21, 2014

Sejak kebelakangan ini ramai diantara remaja-remaja melayu yang suka bersosial di pusat hiburan bagi memuaskan kehendak nafsu mereka semasa muda.

Tak dinafikan ramai diantara remaja masa kini yang tidak memikirkan kesan apabila melakukan benda-benda seperti ini terhadap masyarakat dan terutamanya kepada keluarga mereka sendiri.

Sudah tentu sangat memalukan, aku bukan nak mengaibkan sesiapa tetapi ini semuanya satu pengajaran bagi kita semua supaya lebih berhati-hati walau di mana pun berada.

Terutamanya kepada ibu bapa yang sepatutnya mengambil peranan penting dalam hal seperti ini, bagi mengelakkan anak-anak terjerumus dengan gejalag sedamikian.

Apa yang membimbangkan, remaja sekarang tidak takut atau rasa malu dengan perbuatan mereka yang kurang sopan, siap uploada dalam laman sosial facebook pulak tu.

Bangga la sangat.. tak nak cakap panjang lebar la.. nanti apa pulak korang cakap ye.. huuhuu bajet sangat la tu katakan.. kepada remaja berkenaan.. berubahlah yer..




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved