ONEXOX
BannerFans.com

KEJAM! Kucing Disiram Dengan Air Panas!

on Wednesday, October 22, 2014

Malang nasib seekor kucing hitam. Badannya didakwa disiram dengan minyak panas oleh manusia yang tidak bertanggungjawab.

Kucing hitam terbabit mengalami kecederaan yang agak teruk. Luka melecur akibat minyak panas amat jelas kelihatan sehingga menampakkan isi daging kucing malang itu.

Bagaimanapun, setelah diselidik, kucing hitam ini mungkin dijangkiti virus sporo berikutan luka di badannya bertompok-tompok.

Menurut sumber, mungkin individu yang menyebarkan gambar terbabit menokok nambahkan cerita untuk menviralkan gambar kucing malang itu.

Lokasi kejadian tidak diketahui, namun besar harapan pencinta kucing agar kucing ini segera diberikan rawatan dan panjang umur.



Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

dua beranak yang nak cari makan jer.. alahai.. bukan luak pun lauk engko.. kalau tak mau kasi ko halau jer la.. atau paling sadis pun ko kuis la dia dengan penyapu.. adoyai.. agaknya kalau badan egko kena cengitu camner.. sakit tuh... alahai.. dengan anjing punya la nak peluk cium.. ngan kucing macam ni jadinyer.. aduhhh..
-kundur 08-


October 22, 2014 at 10:04 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved