ONEXOX
BannerFans.com

HEBAT: Motosikal berkuasa Tinggi Dijadikan Kenderaan Untuk Jual Sayur

on Wednesday, December 31, 2014



Memang "Awesome" abang kita di Indonesia ni yang menggunakan moto berkuasa tinggi iaitu YZF R25 hanya untuk menjual sayur?

Macam penjual sayur berjaya ni sebab orang-orang biasa memamng susah nak beli motosikal berkuasa tinggi ni lebih-lebih lagi untuk jual sayur.

Kalau kita pun golongan yang mampu beli motor besar tak guna motosikal ni untuk jual sayur.

Pada awalnya ramai orang mengatakan gambar ini edit namun ada seorang pengguna Facebook bernama Arif Subkhan mengesahkan bahawa gambar itu adalah benar, bukan diubahsuai. Foto yang beredar di di media sosial itu di ambil oleh beliau sendiri.



Menurut Arif lagi lokasi penjual tersebut semasa beliau mengambil gambar adalah semasa lelaki itu sedang menjual sayur di hadapan sekolah SMP 3 Magelang, Jawa Tengah.





Arif sempat menemubual si penjual sayur dan beliau mengatakan, beliau telah menyimpan duit selama 6 tahun untuk membeli motor sport idamannya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved