ONEXOX
BannerFans.com

NEELOFA PAKAI PAKAIAN KETAT DIMAKI NETIZEN

on Monday, December 29, 2014




Semakin ramai artis wanita berhijab dan kembali ke pangkal jalan sungguhpun sedikit demi sedikit. Begitu juga dengan pengacara dan pelakon, Neelofa, yang telah mengambil keputusan yang sama.

Neelofa mula berhijab semenjak bulan Ramadhan yang lalu. Penghijrahan Neelofa ini mendapat sokongan yang banyak dari rakan-rakan artis dan juga peminatnya.

Namun hari ini, gara-gara berpakaian tidak sesuai dengan dirinya sebagai public figure yang baru berhijrah, Neelofa dikritik oleh netizen




"Terkejut tengok Neelofa pakai jeans nampak camel toe kat Nona semalam. Baju dia memang pendek tutup cover perut jah. Takkan tak perasan kot tengah on air? Kalau dia button'kan jaket, maybe tak perasan la.

"Jangan samakan ramai kat luar macam ni, tapi as a public figure kena alert la sebab jadi ikutan peminat kang. Plus dia baru bertudung. Hopefully artis lain yang bertudung itu alert juga pasal pakaian," katanya.





Menurut netizen, di masa awal penghijrahan, Neelofa kerap memakai pakaian yang tidak menampakkan susuk tubuh. Namun, sejak kebelakangan ini kerap berpakaian ketat.

Ekoran dari itu, netizen mengharapkan Neelofa kembali semula seperti pada awal mulanya beliau berhijrah.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved