ONEXOX
BannerFans.com

Punca Awal Ashaari Dan Scha Al-Yahya Digam Astro Terjawap

on Sunday, December 21, 2014




Pasangan suami isteri berstatus selebriti, Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya dilaporkan telah digam dan disenaraihitam oleh pihak Astro.

Punca sebenar dipercayai bermula daripada kerja yang tidak memuaskan dari pasangan ini terutama di dalam sebuah rancangan realiti melibatkan anaknya iaitu Lara Alana.

“Saya tak tahu menahu mengenai hal tersebut. Selepas ada seorang rakan artis memaklumkan kepada saya, barulah saya membeli akhbar dan membaca berita tersebut.

“Saya belum sempat lagi berborak dengan Scha mengenai perkara ini. Saya tak dapat apa-apa perkhabaran mengenai perkara tersebut tetapi baru-baru ini, Scha baru sahaja selesai menjalani sebuah penggambaran untuk drama Astro.




“Saya tak tahu macam mana cerita tersebut boleh keluar. Sama ada cerita itu timbul kerana buah mulut orang atau cerita itu terjadi kerana ada yang tidak berpuas hati dengan cara kerja kami suami isteri.”

“Setakat ini tiada hitam putih yang menyatakan kami digam. Saya sedia berbincang mengenai isu gam ini. Perihal gam ini sangat besar dalam karier seseorang artis. Kalau benar digam, itu ibarat periuk nasi ditutup dan saya tak mahu perkara ini berlaku.


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com said...

scha dan awal ni pasangan yang serasi dan padan - kedaionlinemy.com


December 23, 2014 at 10:22 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved