ONEXOX

Komen Balas Mas Idayu Apabila Dituduh Cekik Dan Serang Hos Mentor Legend

on Thursday, January 29, 2015



Baru-baru ini, Mas Idayu dituduh tak profesional dan kurang ajar oleh seorang hos belakang tabir Mentor Legend iaitu Zuan Azm#i apabila mencekiknya ketika ditemubual.

Zuan yang juga pengacara Melodi merasakan tindakan Mas Idayu itu tidak patut dilakukan oleh seorang selebriti yang sudah lama di dalam in#dustri hiburan ini.

Melalui Sinar Harian, Mas Idayu telah memberi r#espons tentang hal ini.




Ini komen balas dari Ma#s Idayu:

Saya tak tahu pula dia tak boleh bergurau kasar. Kalau nak lihat, penampilan saya dalam rancangan seperti ini sememangnya sentiasa dibayangi gurauan kasar. Dulu, ketika di Mentor 3, saya siap membawa rotan. Tetapi, tiada apa-apa masalah pun.

Saya pula sememangnya tidak mempunyai Twitter dan saya tahu pasal ini setelah seorang peminat prihatin mengirimkan WhatsApps kepada saya.

Dia menulis sesuatu di belakang saya. Jadi, siapa yang tidak profesional sekarang ini? Saya atau dia? Gurauan itu spontan dan bukan dibuat-buat.

Mungkin ini adalah salah faham saja. Bagi Mas Iday#u dia hanya bergurau namun bagi Zuan gurauan ini terlalu kasar buatnya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved