ONEXOX

Lelaki Cuba Jual Teruna Kecewa Kerana Tak Laku Sebab Tidak Hensem Macam Brad Pitt

on Thursday, January 29, 2015



ROMANIA: Seorang lelaki mengiklankan terunanya untuk dilelong pada ruangan iklan di sebuah akbar kerana dirinya tidak “laku” ya#ng mana tidak mendapat sambutan kaum wanita.

Seb Ciercies, 29, sangat kecewa dan mengaku yang dirinya tidak sekacak pelakon terkenal Brat Pitt bagaimanapun bukan seorang yang hodoh. Dia telah menetapkan harga lelongan untuk dirinya sebanyak RM3,850 namun tidak me#ndapat bidaan dari mana-mana wanita.

“Saya tidak faham kerana saya seorang yang berwajah men#arik dan menyangka akan ada yang membida lebih tinggi untuk saya.




“Saya sihat tetapi ia mengecewakan apabila ditolak oleh selur#uh dunia,’’ katanya yang berbuat demikian bagi menjelaskan hutangnya yang menimbun.

Selain membayar hutang, dia juga berbuat demikian kerana keh#ilangan pekerjaan dan dalam masa yang sama terpaksa menjaga adiknya yang menghidap kencing manis.

“Saya bekerja keras di ladang selama ini. Ia memerlukan tenaga ya#ng lebih tetapi sekali gus membuatkan badan saya menarik. Saya sangkakan orang mahu mencubanya,’’ katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved