ONEXOX
BannerFans.com

Doktor Maki Allahyarham TGNA Tampil Mohon Maaf

on Sunday, February 15, 2015



Sebelum ini bermain di dada-dada laman sosial gambar 'Screenshot' ramai individu-individu yang menghina Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat dan kebanyakkannya menerima kec#aman yang hebat.

Dalam banyak-banyak Screenshot hinaan terhadap TGNA itu, kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang doktor yang dikatakan bertugas di sebuah Hospital di Melaka telah menerima pelbagai kritikan bukan sahaja dari Netizen sebaliknya melibatkan agamawan terkenal iaitu Mufti Perlis, Dr. Asri Zainal Abidin.

Mufti perlis itu menyifatkan bah#asa yang digunakan sebagai penyandang gelaran doktor sungguh buruk sedangkan Dto Sri Najib pun mengucapkan takzizah tetapi beliau sebaliknya menghina TGNA.



Setelah perkara ini menjadi viral dimana beliau menerima kecaman yang amat hebat, akhirnya beliau melalui akaun Facebooknya tampil memohon maaf.

Beliau menulis di Facebooknya mengataka#n ada pihak tidak bertanggungjawab menggunakan kata-katanya dari luar kontek sebenar dengan membela dirinya bahawa ayat tersebut adalah mengharapkan tiada lagi halangan dalam penyatuan umat Islam.





Beliau bagaimanapun menyalahkan Mufti Perlis iaitu Dr Asri kerana cuba mengambil kesempatan terhadap tulisannya itu.

Berikut adalah tulisan penuh beliau y#ang memohon maaf :-






Terlajak perahu boleh berpatah balik, terlajak kata? Sendiri mau ingat la..

Apa-apapun kita sebagai pengguna laman s#osial haruslah menggunakan laman ini sebaik mungkin. Segala tutur bicara haruslah dijaga jangan sudah terjadi seperti ini kerana kelak kita yang merana.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

doktor keparat terlajak kata buruk padahnya..mintak ampun dgn ALLAH SWT lah....adakah kau tahu akan KESUDAHAN kau kelak?


February 16, 2015 at 2:19 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved