ONEXOX
BannerFans.com

Kata-kata terakhir Datuk Hasbullah Awang kepada Zainal

on Thursday, February 12, 2015



Pengulas sukan, Datuk Hasbullah Awang telah menghembuskan nafas terakhir di Institut Jantung Negara (IJN), Kuala Lumpur kira-kira jam 12.20 tengah malam beberapa hari ya#ng lepas.

Sebelum Allayarham meninggal dunia, dia sempat menyampaikan mesej kepada rakan seperjuangannya, Haji Zainal Abidin Rawop menerusi aplikasi Whatsapp.

“Salam. Aku ok aja. Cuma #akan buat angiogram pada Selasa nanti.. Bukan dibedah. Masuk Hospital dulu kerana kaki bengkak rupa-rupanya ada kaitan dengan jantung.

Anyway terima kasih atas keprihatinan semua.”




Zainal sangat terkejut apabila m#endapat tahu mengenai berita pemergian Datuk Hasbullah Awang pada jam 1.00 tengah hari tadi.

“Saya sungguh terkejut, tidak terkata sehingga menitis air mata selepas mendengar berita ini. Saya menganggap pemergiannya sebagai satu kehilangan besar kepada industri penyiaran sukan,” kata Zainal.

“Sejak mula bekerja dengannya pada 1#985 hubungan kami benar-benar rapat. Nak cakap betapa rapat saya dengan Allahyarham, saya menganggapnya sebagai ayah, abang, guru serta kawan karib. Pendek kata beliau adalah segala-galanya pada saya,” kata Zainal.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved