ONEXOX
BannerFans.com

PERTIKAI SOP JURURAWAT, LELAKI TAMPIL MOHON MAAF

on Thursday, February 12, 2015




Setelah isu dua individu mempertikaikan SOP kerja jururawat yang menjadi viral di laman Facebook, akhirnya salah seoran#g darinya tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.

Pada awal mulanya lelaki berkenaan menggunakan nama sebenar, Azhar Yaacob, memuat naik kenyataan kontroversinya itu di laman Facebook berserta dengan check in di Hospital Besar Teluk Intan.

Bagaimanapun, setelah sekian lama #dikecam oleh netizen sejak semalam, Azhar telah menukar namanya kepada Zhar Hawk.

Dengan menggunakan nama baru itu, Azhar memuat naik kenyataan permohonan maafnya secara terbuka melalui laman Facebook Kementerian Kesihatan Malaysia.

"Assalamualaikum. Saya Azhar Yaacob d#engan hati yang ikhlas ingin memohon maaf kepada semua nurse kerana status Facebook saya tempoh hari bertanyakan tentang SOP nurse.




"Saya tahu ramai yang marah tetapi saya tak ada niat yang lain sekadar bertanya. Saya hargai tugasan semua nurse.

"Saya rasa terpanggil untuk menulis ini ad#a disebabkan rasa tanggungjawab yang membuat kesilapan. Saya mohon maaf sekali lagi," katanya dalam kenyataan tersebut.

Bagaimanapun, sehingga kini, Sheila Fiz masih belum tampil dan mengambil pendirian untuk berdiam diri dari memilih tindakan untuk menjernihkan keadaan.

Walau bagaimanapun, permohonan maaf dari A#zhar Yaacob ini tidak akan meredakan kemarahan orang ramai jika anda tidak menyebarkannya kepada rakan-rakan media sosial anda.

Semoga menjadi pengajaran buat Azhar Yaacob dan kepada individu lain yang suka mengadu domba tahap perkhidmatan pihak lain.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved