ONEXOX
BannerFans.com

NAJIB PERNAH TAWARKAN KERUSI TPM KEPADA ANWAR - NURUL IZZAH

on Sunday, February 15, 2015



Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah ditawarkan kerusi# timbalan perdana menteri dalam kerajaan Barisan Nasional selepas pembangkang meraih sokongan 52% undi popular dalam PRU 13, dakwa Nurul Izzah.

Lapor MalaysiaKini, Nurul Izzah mendakwa tawaran itu dilakukan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dengan syarat, ketua umum PKR itu tidak mempedulikan parti-parti yang lain dalam Pakatan Rakyat.

Namun, Anwar menolak tawaran itu kerana Pakatan diben#tuk atas dasar prinsip dan tidak boleh dibeli atau dijual.




Dakwaan anak sulung bekas timbalan perdana menteri itu bagaimanapun mendapat kritikan hebat netizen yang menganggap Nurul Izzah sudah terlalu terdesak untuk menyelamatkan maruah bapanya itu.

Anggota Parlimen Lembah Pantai itu membuat dakw#aan terbabit dalam ceramahnya di Seberang Jaya, Pulau Pinang, malam tadi yang dihadiri kira-kira 500 orang.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Cahaya Al Majid said...

Tidak ke Najib minta Nuar ganti dirinya. Apa punya citer nak pusing ni Nurrul.


February 15, 2015 at 12:30 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved