ONEXOX
BannerFans.com

Neelofa Kini Bercinta dengan Anak Perdana Menteri?

on Monday, February 2, 2015




Agak heboh pagi ini apabila kaki-kaki gosip Cari mendapati seorang komentar telah menurunkan komen di sebuah portal hiburan bahawa Neelofa kini sedang berpacaran dengan anak Perdana Menteri M#alaysia.

Pelbagai spekulasi timbul antara siapakah anak Perdana Menteri yang benar-benar sedang menawan hati Neelofa itu kerana menurut mereka, Datuk Najib mempunyai dua orang anak lelaki bujang.

Di mana seorang adalah anak kepada bekas is#terinya yang merupakan seorang Kerabat Diraja negeri Kelantan manakala seorang lagi adalah anak kepada hasil perkahwinan dengan Datin Rosmah.




Terdapat juga komen sinis mengatakan Neelofa sedang memancing segala VVIP untuk pelaburan masa hadapan sebab itu pilihannya tidak diberitahu umum.

Sebelum ini, Neelofa pernah dikaitkan akan berkahw#in dengan Kerabat Diraja negeri Kelantan walaupun dia tidak menafikan namun artis itu tidak mengiyakan juga.

Neelofa masih membisu mengenai perkara ini, kami harap ia perlu diumumkan bagi menghalang gosip-gosip liar yang akan timbul.

Adakah benar Neelofa berpacaran dengan anak Perdana Me#nteri kita? Ataupun masih kekal gosip bakal berkahwin dengan Kerabat Diraja Kelantan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved