ONEXOX
BannerFans.com

Pelakon Terkejut Buah Kolopir Hilang Dua Biji Lepas Tersedar Dari Tidur

on Friday, February 27, 2015



RUSIA: Menghairankan, seorang pelakon, Dmitry Nikolaev, 30 mendapati buah zakarnya hilang dengan tiba-tiba set#elah bangun dari tidur.

Insiden itu berlaku selepas berjumpa dengan seorang wanita yang cantik.

Pada mula-mulanya mereka me#nghabiskan masa berpoya-poya dengan minuman di bar sebelum mandi sauna. Selepas itu, Nikolaev yang telah berkahwin tidak sedarkan diri.

Pada keesokan harinya dia mendapati berapa di tempat menunggu bas dalam keadaan kesakitan dan seluarnya dipenuhi darah.




Dia kemudiannya dikejarkan ke ho#spital dan dimaklumkan oleh doktor bahawa buah zakarnya itu telah dicuri dan proses itu melibatkan pembedahan yang dijalankan oleh seorang yang pakar dalam perubatan.

Menurut polis, Nikolev mungkin diberikan dadah supaya tidak sedarkan diri.

Pelakon itu pada mulanya enggan en#ggan dan malu untuk memberitahu perkara itu kepada isterinya namun dia tidak mempunyai pilihan.

Susulan kejadian itu, pihak polis kini sed#ang memburu sindiket berkenaan termasuk seorang doktor yang menjual organ tersebut di pasaran gelap.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved