ONEXOX
BannerFans.com

Punca Baby Bump Lisa Surihani Sudah Terserlah Terjawap

on Monday, February 9, 2015



Setelah berminggu-minggu bermain teka-teki status kehamilan pelakon terkenal, Lusa Surihani, bahaimanapun s#udah terjawab hari ini dan dia sendiri sudahpun mengesahkan berita gembira itu.

Semoga peminat-peminat Lisa dan juga Yusri turut sama gembira mendengar berita ini. Siakapkeli pasti ramai peminat mereka tidak sabar menunggu kelahiran anak sulung pasangan ini.



Apa yang lainnya si Lisa ini adalah d#ia tidak seperti bakal-bakal ibu lain yang selalunya suka mendedahkan detik dan gambar ketika mengandung.




Foto baby bump tersebut pun dimuatnaik oleh Sharifah Amani pada petang semalam menerusi laman Instagramnya dan terus menarik perhatian para peminat.

Bagaimanapun tahniah kami dari Siakapk#eli diucapkan kepada pasangan ini semoga baby yang bakal keluar itu sihat wal'afiat hendaknya




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved