ONEXOX
BannerFans.com

GADIS CUN MELECUN RAKAM VIDEO LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI PERHENTIAN BAS

on Saturday, March 28, 2015



Sebuah video yang menunjukkan aksi tidak senonoh seorang lelaki berusia 20-an di sebuah perhenti#an bas tersebar di media sosial.

Gadis yang memang 'gila berani' ini dengan selamba merakam perbuatan tidak senonoh lelaki itu yang dilihat sedang mengocok alat sulitnya di perhentian bas itu berselindung dengan surat khabar.

Lelaki itu kelihatan be#gitu asyik sekali dengan 'kerjanya' sehingga tidak sedar akan perbuatannya itu dirakam oleh gadis yang berada di sebelahnya.





Perempuan yg rakam ni memg gila berani. Kalau aku dah lari dah, mau dia terpancut kena kita kat sebelah. Mampos ! Hahaha
Posted by Shuk Loy on 27hb Mac 2015


Lokasi kejadian dan identiti perakam video berkenaan tidak dapat dikenalpasti. Video yang tersebar itu telah mendapat 9.770 shares di Facebook.

Berkelakuan tidak senonoh di# tempat awam adalah dilarang dan boleh dikenakan tindakan denda atau penjara kerana melakukan gangguan seksual di tempat awal.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved