ONEXOX
BannerFans.com

Hamboi romantiknya percutian Dato Siti bersama suami kat Turki..

on Wednesday, March 25, 2015



Sebenarnya Murai Batu dah lama teringin sangat untuk menjejakkan kaki ke Turki, tambah-tam#bah lagi lepas tengok filem `Istanbul, Aku Datang` lakonan Lisa Surihani dan Beto Kusyairy tu.

Suasana dan latar belakang bandaraya terbesar di negara Turki dalam filem tu memang menarik.

Keinginan itu ditam#bah lagi dengan keindahan bandar Cappadocia yang menjadi latar belakang utama percintaan Ifti Liyana dan Nazmi dalam filem `Manisnya Cinta Di Cappadocia`.

Perasaan Murai Batu untuk ke sana semakin melonjak bila tengok ramai dikalangan selebriti kita yang telah menjejak kaki ke sana sambil memuatnaik foto di Instagram masing-masing.

Terbaru Murai Batu ten#gok, penyanyi tersohor negara kita iaitu Dato` Siti Nurhaliza adalah antara selebriti terbaru ke Turki. Tambah romantik lagi pemergian Dato` Siti ke sana ditemani suaminya yang tercinta iaitu Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K).



Kunjungan Dato` Siti ke negara yang merupakan ibu kota kerajaan Islam Uthmaniyyah itu dikongsi menerusi beberapa keping gambar yang dimuat naik menerusi laman sosial media Instagramnya, secara berperingkat-peringkat semenjak kelmarin.

Mungkinkah percut#ian ke Turki ini adalah bulan madu terbaru Dato` Siti dan Datuk K ini setelah lebih lapan tahun melayari bahtera rumah tangga?



Selidik punya selidik, rupanya kunjungan Dato` Siti dan Datuk K ke Turki ini adalah untuk penggambaran program Romantika. Program popular Astro ini memaparkan kisah pasangan selebriti ternama tanah air yang berkongsi tentang rahsia kebahagiaan perkahwinan mereka.

Jadi jom kita tengok selek#si gambar percutian mereka yang dimuat naik di Instagram Dato` Siti ini.







Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved