ONEXOX
BannerFans.com

Komen Fazura Mengenai Isu Implan Silikon Kopek Pecah

on Sunday, March 15, 2015



Pelakon terkenal, Fazura telah dikatakan telah implan silikon payu dara Fazura pecah seh#ingga terpaksa dikejarkan ke hospital bagi rawatan susulan.

“Aset saya asli, buat apa hendak memakai silikon semata-mata untuk kelihatan menarik.




Sewaktu saya dihubu#ngi oleh salah seorang rakan, saya hanya ketawa sahaja kerana merasa sangat lucu dan tidak sangka cerita sebegitu tiba-tiba muncul ke atas diri saya.

“Saya memang malas hend#ak melayan cerita bodoh begitu. Pada saya, itu satu perkara yang sememangnya langsung tidak masuk akal,” katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved