ONEXOX

MasyaAllah! Demi cinta sanggup gadai maruah kat FB..

on Monday, March 16, 2015



NAMPAKNYA karenah remaja zaman sekarang makin parah. Mana taknya, sudahlah melakukan dosa tergamak pula membuat pe#ngakuan terbuka tentangnya di laman sosial Facebook tanpa segan silu.

Di page Facebook USM love confession (satu laman yang disediakan buat pelajar Universiti Sains Malaysia meluahkan pengalaman cinta mereka), pengendalinya telah memuatnaik pengakuan ‘berani mati’ seorang penuntut perempuan berkenaan aktiviti sumban#g dengan teman lelakinya. Adoi!



Dalam entri yang dimuatnaik beberapa hari lalu, penuntut tersebut mengakui bahawa kekasih hatinya merupakan individu yang baik dan sabar dengan karenahnya.

“Boifren aku seriusly baik, pand#ai, anak mak. Selalu jaga aku time aku perlu. Tak pernah marah2 and sabar je dengan perangai merajuk aku. Aku nak kahwin dengan dia,” tulisnya.

Tapi, penuntut tersebut mula membuka pekung sendiri apabila mengakui melakukan aktiviti ringan-ringan dengan teman lelakinya.




“Tapi past two years dia ajak rin#gan-ringan. Aku ikut sbb suka. Sapa x suka peluk sayang weyy.”

Tak terhenti di situ, siswi terbabit terus ‘bikin panas’ apabila mengakui teman lelakinya kini mula mengajar dia melakukan ‘blowjob’!

“Tapi recently dia ajar aku blowjo#b. Aku tak suka. Tapi aku buat sebab sayang dia.”

Sayang? Inilah yang dipanggil sayang tak kena tempat cik adik oii…

Apa lagi, ruangan komen terus diba#njiri luahan tidak puas hati terhadap tindakan siswi tersebut kerana sanggup membuat pengakuan mengaibkan itu untuk dibaca oleh orang lain.



Banyak pihak turut menghentam pengendali laman tersebut kerana semberono memasukkan pengakuan tanpa membuat tapisan terlebih dahulu.

Yelah, page Facebook itu kan mewa#kili suara pelajar USM, dah tentulah universiti tersebut turut menerima akibatnya. Orang cakap seekor kerbau membawa lumpur, habis semua terpalit…

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved