ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA 3 GAMBAR GADIS CUN MELECUN PELUK & CIUM ZAYN MALIK (ONE DIRECTION) TERJAWAP

on Tuesday, March 17, 2015



Tersebar beberapa gambar yang menunjukkan sekumpulan gadis muda memeluk salah ahli kumpulan One Direction tanpa sebarang rasa bersalah dan menolak ke tepi soal haram menyentuh lelaki bukan m#ahram.




8 gadis muda dilihat bergambar dengan Zayn Malik di tepi jalan dan dua di antara gadis terbabit memeluknya. Ada juga yang mencium pipi dan memeluk rapat lelaki itu.



Difahamkan, One Direction tela#h mengadakan konsert di Singapura pada minggu yang lalu. Dan kelapan-lapan gadis itu dipercayai adalah warganegara Singapura, bukannya warganegara Malaysia seperti yang dihebohkan di laman sosial.

Zayn Malik atau nama sebenar Zayn Javadd Malik adalah satu-satunya anggota 1D yang beragama Islam berketurunan British-Pakistan. Karier awal Zayn bermula apabila beliau menyertai program realiti televisyen, The X Factor.

Dikhabarkan juga artis antaraban#gsa ini mempunyai tatu di seluruh badannya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved