ONEXOX
BannerFans.com

SOGO Akan Saman PKR Dan Pakatan Rakyat RM500 Juta

on Monday, March 9, 2015



Susulan kejadian perhimpunan Kita Lawan di hadapan pasaraya Sogo baru-baru ini. Pihak pengurusan S#OGO dikatakan akan memfailkan saman kepada Parti Keadilan Rakyat dan Pakatan Rakyat.

Pihak SOGO dikatakan memaklumkan mereka kerugian hampir RM500,000 pada hari perhimpunan tersebut kerana terpaksa menutup operasi pasaraya terkenal itu.

Untuk mengetahui perkem#banagn kes ini Siakapkeli cuba menghubungi Setiausaha Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Sdr. Hizwan Ahmad untuk mengetahui perkembangan kes ini.





Menurut beliau perhimpunan tersebut bukanlah dianjurkan oleh Parti Keadilan Rakyat atau pun Pakatan Rakyat tetapi ia dianjurkan oleh rakyat Malaysia sendiri.

"Sehingga sekarang PKR #tidak menerima sebarang notis guaman daripada mana-mana pihak termasuk kes saman oleh pihak SOGO ini."

"Bagaimana pihak SOGO hendak menyaman PKR dan PR sedangkan perhimpunan ini dianjurkan oleh rakyat da#n 'Kita Lawan' bukanlah satu pertubuhan berdaftar." Tegas Setiausaha AMK itu.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved