ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: LELAKI INDIA HINA BANGSA MELAYU, PARAH DITETAK

on Monday, March 9, 2015




Minggu yang lalu, seorang lelaki yang menggunakan nama Aru Juana di laman Facebook mengh#ina bangsa Melayu secara terbuka di laman sosial berkenaan.




"Woii bangsat melayu p*ki..gua kat KL, tak yah cakap banyak. Nak revenge ada batang ke p*ki koo#rg Adli Ahmad kesialan bangsat.. Jangan nak tunjuk hero dalam FB je kot. cm on realiti, kita tunjuk sape hebat. Woi koorg jangan lupa, takde Hindu Cina maka hancurlah koorg," kata Aru Juana.





Akibatnya, lelaki ber#kenaan ditetak bertalu-talu yang menyebabkannya cedera parah seperti yang ditunjukkan dalam video tersebut.

Kejadian seperti ini b#oleh dielakkan jika laman-laman media sosial tidak disalahgunakan untuk menghina kaum-kaum lain serta sikap perkauman di dalam diri seseorang individu perlu dikikis.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved