ONEXOX
BannerFans.com

Usia Perkahwinan Baru 3 Minggu Tapi Suami Mula Komplen Yana Samsudin

on Tuesday, March 10, 2015




Selebriti serba boleh, Yana Samsudin telah mula menerima aduan daripada suaminya, Fadzil Za#hari selepas tiga minggu pasangan ini bergelar suami isteri.

Aktres popular itu mengakui suami memintanya memasak kerana tahu isterinya suka dan memang pandai# memasak tetapi baru seminggu merasai masakan air tangannya, Fadzil mula komplen perut naik.




“Selama seminggu saya jaga makan minumnya daripada sarapan, makan tengah hari, minum petang sehingga ke#pada makan malam. Selepas seminggu, dia mula minta kurang-kurang­kan.

“Kalau dulu-dulu, saya selalu di temani pembantu peribadi tapi kini ditemani suami ke mana-mana. Seronok ju#ga walaupun dia tak selalu sangat temani saya sebab dia pun ada kerja sendiri. Cuma akhir-akhir ini susah nak berenggang. Tak tahu pula dia sungguh loving, romantik semacam pula!” katanya.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved