ONEXOX
BannerFans.com

Video Viral : Proses pembungkusan MILO yang mengejutkan

on Sunday, March 15, 2015



Satu video telah menjadi Viral di media sosial yang mana video tersebut menunjukkan proses pembungkus#an minuman MILO yang agak mengejutkan.




Ramai yang pelik adakah ini proses pembungkusan MILO ramai yang tidak percaya kerana syarikat pembuat MILO ad#alah syarikat yang besar mustahil cara pembungkusan nya seperti video di atas.





Mungkin kah ini adalah MILO y#ang palsu atau cetak rompak, ramai yang risau kandungan MILO yang di pack oleh syarikat di atas, di harap pihak berkuasa dapat menyiasat perkara ini.

Ini bagi mengelakkan kan pe#ngguna tertipu dengan apa yang berlaku dan membeli MILO yang tidak bermutu dan boleh menjejaskan kesihatan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

memang dh lama aku x minum milo ni ntah le bg aku rasa milo ni biasa je aku lagi suka minum ovaltine jenama yg lama gak tu lagi sedap so kalau dh milo pon ada tiruan jgn le minum lagi


March 15, 2015 at 7:03 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved