ONEXOX
BannerFans.com

LINTAH GERGASI JADI 'HAIWAN PELIHARAAN'

on Sunday, April 12, 2015



JEPUN - Kebiasaannya orang jadikan kucing, anjing ataupun ikan sebagai haiwan peliharaan di dalam rumah. Tetapi berlainan pula dengan lelaki dari Jepun ini menjadikan lintah gergasi sebagai haiwan peliharaan.

Saiz lintah gergasi yang hampir sama dengan saiz lengan lelaki itu dirakam dan videonya dimuat naik ke laman YouTube Sabtu lalu menjadi viral di seluruh dunia.

Video yang menunjukkan lelaki terbabit membiarkan saja 'haiwan peliharaannya' itu menghisap darahnya sendiri menimbulkan reaksi yang kurang menyenangkan pada mereka yang menonton video tersebut.

Sehingga ada yang mendakwa lelaki itu sudah hilang akal dengan memilih lintah gergasi sebagai haiwan peliharaan. Ada juga yang menganggap lelaki itu terlalu sunyi dan punyai masalah mental sehingga berani melakukan sesuatu yang berada di luar kebiasaan manusia.

Jika anda terjumpa lintah seperti ini, apa yang anda lakukan?




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved