ONEXOX
BannerFans.com

Mawar Rashid, Gadis Cun Melecun Mohon Maaf Tidak Tahu Apa Itu GST

on Monday, April 27, 2015



Baru-baru ini kecoh mengenai cerita peserta Dewi Remaja, Mawar Rashid yang gagal menjawab soalan mengenai maksud sebenar GST yang sedang rancang diperkatakan sekarang. Berpunca daripada perkara tersebut, Mawar diserang teruk oleh aktivis internat atau keyboard warrior.

Sehubungan itu, Mawar memuatnaik gambar di Instagram miliknya sambil memohon maaf di atas kesilapannya itu kerana tidak peka isu semasa dan dalam masa yang sama akan berusaha untuk memperbaiki dirinya.

“Maksud GST is goods and services tax yangg menggantikan (sst) sales and services tax. Mawar mintak maaf pada semua sebab Mawar kurang peka tentang isu ekonomi negara”

“Pelajaran & assigments serta aktiviti Mawar yang padat setiap hari telah membuat Mawar lalai tentang perkembangan isu semasa. Mawar apologise once again dan ambil setiap kritikan dan teguran untuk improve diri Mawar to b a better person,” jelasnya di Instagram.




Apa yang lebih menyedihkan ialah terdapat komen-komen yang menggambarkan bahawa kesalahan Mawar tidak tahu mengenai maksud GST itu sebagai kesalahan besar dan tidak boleh dimaafkan. Malah ada yang berbangga dan mengaku lebih bijak daripada Mawar hanya kerana mereka mempunyai sekeping ijazah. Seriously?

Tapi dari apa yang kami lihat, Mawar bagaikan sudah lali dengan tohmahan dan tidak mengendahkan pelbagai lagi cemuhan kasar yang dilemparkan kepadanya. Bagus juga Mawar jika sudah kalis kontroversi awal-awal begini, senang mahu hadapi masalah gosip apabila sudah terkenal nanti.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved