ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: JANDA CUN MELECUN BONGIH DITUDUH PERAMPAS LAKI ORANG

on Tuesday, April 7, 2015



Video seorang wanita berstatus janda berang dituduh sebagai perampas 'kekasih' orang trending di laman Facebook.

Wanita yang bernama Rosmerah atau Rosmira itu berang apabila dia kerap kali diganggu oleh seorang gadis muda berasal dari Perak yang seringkali menghubunginya biarpun lewat malam dan menuduh dia merampas kekasih gadis berkenaan.

Kerana terlalu berang dirinya kerap diganggu, Rosmira bertindak merakam perbualan diantara mereka sebagai bukti untuk dimuat naik ke dalam Facebook.

Berdasarkan video, gadis berkenaan menghubungi Rosmira dalam keadaan marah dan dipercayai menghamburkan kata-kata yang kurang enak terhadap Rosmira.

Bagaimanapun, Rosmira tetap bersabar dan meminta gadis itu bercakap dengan baik dan berbincang dengan elok bagi menyelesaikan masalah di antara mereka.



Janda Berang Dituduh Perampas Laki Orang

"Makan boleh sebarang makan, cakap jangan sebarang cakap" keh3More: #MediaVids

Posted by My Media Hub on Tuesday, April 7, 2015


Setelah puas dipujuk, rupa-rupanya gadis itu mendakwa dia cemburu dengan Rosmira yang didakwa rapat dengan lelaki idamannya itu. Namun, wanita itu menafikan dia menjalinkan hubungan dengan lelaki terbabit.

Dalam masa yang sama juga Rosmira menjelaskan dia berkawan dengan semua orang di laman Facebook dan ramai yang mengenalinya di laman berkenaan. Tidak pernah dia merampas suami/tunang orang dan sesekali menjelaskan bahawa bukan semua janda bersikap perampas hak orang.

Menariknya, tagline yang digunakan wanita ini menjadi bahan perbualan netizen.

"Makan boleh sebarang makan, cakap jangan sebarang cakap,"

"Semua orang kenal Rosmerah, semua orang berkawan dengan Rosmerah dekat Facebook,"

"Berlambak lagi lelaki nak kawan dengan aku,"

Ada sesetengah netizen berpendapat, jika benar janda ini ingin menunjukkan dia tidak bersalah, dia sepatutnya gunakan loud speaker


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved