ONEXOX
BannerFans.com

'ALONG, 10 MASUK, 10 SAYA BUNUH!'

on Sunday, May 17, 2015



"Along, masuk saya punya area, 10 orang mari, 10 saya bunuh!" demikian tegas seorang anggota polis yang dipercayai berpangkat tinggi yang videonya mulai tersebar di laman sosial.

Video yang dimuat naik di laman YouTube itu menunjukkan seorang anggota Polis Diraja Malaysia memberikan amaran terhadap along yang bermaharaja lela di kawasannya sehingga menimbulkan rasa tidak selamat di kalangan penduduk di situ.

"Lu tak puas hati, panggil lawyer jumpa sama saya. Jangan gantung (sticker pinjam duit) di area saya.

"Along, Along aa, saya tak nak makan duit Along tau!

"Saya tak mau DAP complaint, MCA complaint dekat saya.

"Along, Along, mari! Kalau berani, jumpa saya! Kita bertarung, kita berlawan. You ada pistol, keluarkan! Saya tau Along ada pistol. Duit banyak, fikir tak ada duit? Along, faham?!


'10 Along masuk, 10 saya bunuh!'. Laporan penuh: http://goo.gl/ojdr93More: #MediaVids

Posted by My Media Hub on Saturday, May 16, 2015



"Barua, fark! Fark you Along!" katanya dalam video berkenaan.

Tidak dapat dikenalpasti di mana dan bila rakaman ini dirakam berikutan maklumat terhad.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved