ONEXOX
BannerFans.com

Gambar Dakwa MH370 Sudah Ditemui Mula Disebarkan Di Laman Sosial

on Wednesday, May 20, 2015



Berlegar-legar dilaman sosial sejak pagi semalam sebuah badan pesawat Malaysia Airlines (MAS) yang dikatakan sudah dijumpai dan mempersoalkan kemana penumpangnya.

Ada bebarapa individu telah mula menyebarkan cerita ini dan di 'share' oleh pengguna Facebook yang lain membuatkan cerita ini menjadi hangat.





Gambar tersebut diambil oleh orang ramai di atas lebuhraya Pantai Timur. Selepas diteliti ternyata itu bukan pesawat MH370 kerana berbeza dari segi saiz badan pesawat.



Kalau pesawat MH370 dijumpai kenapa kerajaan nak merahsiakan kepada kita tanpa umumkan sesuatu. Kalau kerajaan nak sembunyi sekali pun perlu ke dibawa melalui tempat awam? pasti semua orang tahu.

Selepas diselidik sumber, rupanya ini adalah badan pesawat lama yang yang dalam proses serahan kepada IKBN Paloh Hinai, Pekan bagi tujuan pembelajaran.





Jadi segala persoalan sekarang sudah terjawab. Dengan penerimaan badan pesawat ini kepada IKBN Pekan, diharapa ia akan berjaya melahirlah lebih ramai pakar anak tempatan dalam bidang ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved