ONEXOX
BannerFans.com

Gelagat ahli Familia Myvi Club ketakutan buang sticker di kereta amat mengelikan hati rakyat Malaysia

on Sunday, May 3, 2015



Ahli Familia Myvi Club membuang sticker pada Myvi mereka bagi mengelakan di kesan menurut sumber yang boleh dipercayai, ahli-ahli Familia Myvi Club (FMC) kini ketakutan dan cuba membuang sticker kumpulan terbabit.

Ramai yang berpendapat, sekiranya mereka di pihak yang benar, kenapa perlu lari ? Sekiranya tidak berlumba, kenapa pandu laju ? Dan pastinya kualiti Pajero lebih baik jika dibandingkan Myvi milik mereka itu.

Apapun, jom kita lihat gelagat ahli Familia Myvi Club yang cuba untuk membuang sticker kerana khuatir dengan kecaman satu Malaysia terhadap mereka.



Rancak membuang sticker 



Sticker sudah di buang 

Apa-apa pun biar lah pihak berkuasa menyiasat perkara ini supaya mereka yang betul betul bersalah di hadapkan ke muka pengadilan dan perkara ini diharap memberi pengajaran buat semua.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved