ONEXOX
BannerFans.com

'HENTI KAITKAN SAYA DENGAN ALTANTUYA'

on Sunday, May 17, 2015



PUTRAJAYA - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak terus mempertikaikan tindakan Tun Dr Mahathir yang membangkitkan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu yang berlaku 8 tahun lalu.

"Jika mereka percaya (berhubung dakwaan penglibatan Najib) adalah benar, mengapa mereka tidak membangkitkannya apabila isu itu meletus lapan tahun lalu? Kenapa sekarang?" soal Najib.

Najib berkata, adalah tidak adil meminta kerajaan menjalankan siasatan semula mengenai kes itu bagi mencari siapa dalang yang mengarah pembunuhan itu, sedangkan proses undang-undang telah pun selesai.

"Saya tidak terlibat dan tidak tahu apa-apa mengenainya. Mahkamah telah menentukan siapa yang bersalah atas pembunuhan itu. Hal itu harus menjadi pengakhiran cerita.

"Walaupun perbicaraan mahkamah dan penghakiman yang panjang, masa yang mencukupi diberikan kepada perayu untuk kes mereka didengar dan diadili, sumpah laknat saya,  penafian berulang saya telah dibuat, penjelasan umum yang disediakan oleh Razak Baginda, sesetengah orang terus mempersoalkan isu ini dan terus mencuba untuk mengaitkan saya," katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved