ONEXOX
BannerFans.com

Kolopir membengkak kerana sarung cincin disitu

on Tuesday, May 5, 2015



Kuala Lumpur: Tindakan seorang pemuda berusia 20-an menyarungkan cincin di kemaluannya mengundang padah apabila terpaksa menanggung sakit selama beberapa jam selepas cincin yang disarung gagal dikeluarkan.

Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur, Azizan Ismail berkata, dalam kejadian kira-kira 3.30 petang tadi, lelaki itu terpaksa dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) bagi mengeluarkan cincin pada alat sulitnya.

Menurutnya, doktor yang merawat mangsa bagaimanapun terpaksa menghubungi sepasukan anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Titiwangsa untuk memotong cincin itu.

"Sebuah jentera dengan kekuatan enam anggota bomba dikerah bagi misi membantu pihak hospital memotong cincin di kemaluan lelaki terbabit.

“€œUsaha memotong cincin itu mengambil masa beberapa minit menggunakan peralatan khas milik bomba," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved