ONEXOX
BannerFans.com

LUAHAN SAYU ADMIN KELAB MYVI FMC NAFI VIDEO AHLINYA BERLUMBA HARAM

on Sunday, May 3, 2015



Selepas teruk dikecam oleh seluruh rakyat Malaysia, akhirnya admin kelab Myvi, Familia Myvi Club (FMC) tampil memberikan kenyataan mengenai insiden yang melibatkan ahlinya didakwa meragut 3 nyawa di Lebuh Raya Duke.

"Insyaallah dalam masa terdekat ini kami akan mengadakan sidang akhbar untuk menjelaskan keadaan. Terima kasih kepada pihak UMNO yang memberi khidmat nasihat dan bantuan pada group kami.



"Jom-jom, siap-siap sembahyang maghrib dulu. Tinggalkan dulu pekerjaan anda sebagai papan kekunci (Keyboard Warrior) itu," katanya menyindir golongan netizen yang mengecam kelab berkenaan.

Mengulas mengenai video yang tersebar pula, ini jawapan admin kelab FMC.

"Berkenaan dengan video CCTV yang dikatakan Myvi Myvi berlumba itu, kami juga ingin menegaskan bahawa di dalam rakaman CCTV tersebut, bukan Myvi Myvi dari group kami.

"Adakah anda semua seluruh rakyat Malaysia nampak nombor plat kereta kereta yang dikatakan kereta dari kumpulan kami? Tidak nampak bukan? Kenapa mesti kami yang dipersalahkan?



"Harap anda semua menyiasat perkara yang sebetulnya sebelum menjatuhkan hukum kepada kumpulan kami. Sekian," katanya dalam status tersebut.

Kenyataan admin FMC ini sekali lagi mengundang kemarahan orang ramai dan dianggap tidak bertanggungjawab serta tidak layak menubuhkan kelab permotoran.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved