ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA VIDEO PAPAR 6 MYVI FMC BERLUMBA DI LEBUHRAYA DUKE AMAT MEMILUKAN HATI RAKYAT MALAYSIA

on Sunday, May 3, 2015



Penafian demi penafian dibuat oleh ahli Familia Myvi Club (FMC) yang kononnya mereka berlumba haram di lebuhraya Duke. 6 ahli FMC itu juga menafikan mereka menjadi punca pasangan suami isteri serta bayi berusia 6 bulan maut dalam kemalangan.

Pemandu wanita kereta Perodua Myvi, Siti Noor, 35, juga menafikan dirinya menjadi punca kemalangan itu dalam laporan polis yang dibuat pada tarikh hari lahirnya.

Bagaimanapun, kesemua penafian itu tidak dapat dipercayai lagi berikutan tersebarnya sebuah video rakaman dari tol yang menunjukkan keenam-enam pemandu Myvi FMC berlumba dengan tahap kelajuan yang melebihi had laju lebuhraya Duke.

Saksikan video di bawah:



Video bukti 6 Myvi FMC Berlumba Di Lebuhraya Duke
Video bongkar penipuan FMC kononnya 6 buah kereta Myvi tidak berlumba di lebuhraya DukeLaporan penuh: http://goo.gl/4JXyA7More: #MediaVids
Posted by My Media Hub on Sunday, May 3, 2015


Apa kata ahli FMC? Apa kata anda semua? Masih adakah yang mahu menegakkan benang yang basah?

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved