ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA NETIZEN 'SERANG' FB IBU DERA BAYI AMAT MENAKUTKAN

on Monday, May 18, 2015



Susulan dari kes seorang ibu mencampak bayinya ke atas tilam selain dari melambungnya dan mengoncangnya dengan kuat, netizen kini menyerang Facebook milik wanita terbabit.

Difahamkan, pakar penyiasat Facebook ini berjaya mengesan wanita itu yang menggunakan nama samaran Nadia Tiramisu berdasarkan gambar kain cadar tilam dan sarung bantal bayi malang berkenaan.

Hampir kesemua status status yang dimuat naik oleh Nadia Tiramisu dilempar dengan kata-kata kesat dan tidak kurang juga meminta wanita itu menyerahkan anaknya kepada pasangan yang sudi menjaganya.



Berdasarkan pemerhatian kami, wanita terbabit kahwin di usia yang muda berikutan penggunaan teks 'Alien' hampir keseluruhan status Facebook miliknya itu.

Selain itu, Nadia juga memuat naik status yang berang dengan rakannya.

Smuaa Peragai Macam Haramjadah,Tak Reti Berterima Kasih...Pukimak Btoi Lhaa Kaw Niyy ..Mmber Tikam Mmber

Nadia juga pernah memuat naik sekeping gambar dirinya terpaksa dimasukkan ke wad hospital kerana bibirnya pecah dipercayai dibelasah oleh suaminya itu.




Sehingga kini, pihak polis masih belum memberi sebarang kenyataan berhubung kes penderaan itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved