ONEXOX

Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat

on Wednesday, May 20, 2015



Apa yang dilaporkan puncanya pelanggan meminta untuk menukar bahagian ayam namun ditolak pelayan kerana jumlah pelanggan yang ramai.

Pelanggan kemudian membuat permintaan kepada pengurus dan pelayan terpaksa akur dengan arahan pengurus atas kehendak pelanggan. Tak berpuas hati, pelayan mencetak  resit pelik tersebut.

Laporan Malaysiakini menyebut, pihak  Nando’s memutuskan untuk memecat pekerja tersebut.

“Kami berasa amat kesal dengan tingkah laku tidak sopan pekerja kami itu. Kami berasa amat kesal dan menghargai anda mengambil masa untuk memaklumkannya kepada kami.

“Kepada rakan Nando’s, insiden ini mencetuskan kemarahan pelanggan di restoran dan kami amat memandang serius perkara seperti ini.

“Hari ini, pekerja berkenaan secara rasminya telah dipecat,” kata Nando’s.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved