ONEXOX
BannerFans.com

Sayu. Rita Rudaini Dakwa Aidil Zafuan Tak Telefon

on Wednesday, May 27, 2015



Tidak berniat untuk memalukan mana-mana pihak, Rita Rudaini mengakui tindakan dirinya memuatnaik gambar beserta dengan nombor telefon isteri bekas suaminya baru-baru ini hanyalah sekadar mahu berkongsi dengan peminatnya perkara tersebut.

“Saya hanya mahu cerita masalah saya kepada sahabat-sahabat laman sosial. Tapi saya pelik juga, Aidil ada nombor saya. Kenapa tidak menghubungi menggunakan nombor sendiri? Saya lantang sebab benar. Saya tidak akan bercakap bohong selagi benda itu betul,” jelas pelakon ini.

Malah Rita juga mempersoalkan kembali mengapa Aidil tidak menggunakan nombor sendiri untuk menjemputnya dan juga anak-anak ke majlis cukur jambul anak baharunya sedangkan bekas suaminya itu memang mempunyai nombor telefon Rita sendiri untuk berhubung.

“Kalau hendak menjemput kan boleh menghantar mesej. Tidak perlulah hubungi banyak kali kalau tidak diangkat. Kenapa suka menipu sedangkan hari jadi anak pun dia tidak telefon atau menghantar mesej. Cukup-cukuplah hendak ‘cover’ tindakan isterinya itu,” kata Rita lagi.

Sementara itu, menurut Aidil Zafuan pula, dia sudah cuba menghubungi Rita beberapa kali sebelum ini menggunakan nombornya namun tidak dijawab. Lebih menghampakan Aidil lagi, kehadiran dirinya daripada Johor untuk keluar bersama anak-anak pada hari jadi mereka tidak kesampaian.

“Dua minggu sebelum, saya sudah ingatkan Rita untuk bertemu anak-anak. Tetapi apabila tiba hari kejadian, pengawal keselamatan tidak membenarkan saya memasuki rumah Rita dan Rita juga memberitahu mereka tidak berada di rumah”

“Saya sangat kecewa kerana inisiatif saya dari Johor untuk berjumpa anak tidak kesampaian. Saya masih lagi simpan hadiah hari jadi anak. Saya mahu berjumpa dia sendiri,” jelas Aidil yang menyatakan dia sudah puas dihentam peminat Rita dan kini hanya fokus bersama kehidupan baru.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved