ONEXOX

'ASTRO AWANI, JANGAN BIADAP!' DIVA AZWAN ALI

on Thursday, July 2, 2015



Dalam perkembangan terbaru mengenai kes Azwan Ali, beliau hari ini memberikan amaran kepada pihak Astro Awani, jangan biadab!

Amaran itu dikeluarkan berikutan penggunaan perkataan yang tidak sesuai oleh Astro Awani yang mendakwa Azwan Ali meminta maaf setelah 'digertak' oleh Ayahanda Abdul Rani Kulup.

'Ayah bukan mengertak, dia hanya menuntut saya memohon maaf saja," katanya yang mengakui tergerak untuk memohon maaf kerana tersentuh dengan kata-kata Ayahanda, 'Ini bulan puasa, hari baik bulan baik'.

Azwan Ali juga tidak mempunyai masalah dengan Nur Azira seperti yang dicanangkan oleh pihak media sebelah sana. Namun perkara itu diperbesar-besarkan dan Nur Azira pula dicucuk-cucuk oleh pihak berkenaan sehinggalah kes itu mendapat liputan yang meluas.


Atas permintaan ramai, kami telah dapatkan Azwan Ali untuk memberikan penjelasan tentang isu maki peminat di media sosial baru baru ini. Enjoice! http://rtky.co/1NvMBGT 󾌵

Posted by ROTIKAYA on Wednesday, July 1, 2015


Jelasnya lagi, tindakan pihak yang menyiarkan gambar Nur Azira dan keluarganya berbuka puasa di Me'Nate beberapa hari yang lalu hanya mengeruhkan keadaan dan membuatkannya tertekan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Wan said...

tengok dia nie macam bagus lah, mulut laser sangat nie...


July 4, 2015 at 1:08 PM

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved