ONEXOX
BannerFans.com

DITUDUH CURI TELEFON, PELATIH PULAPOL DISEPAK ABANG SADO TAK PAKAI BAJU

on Thursday, July 30, 2015



Sebuah video rakaman amatur yang menunjukkan seorang lelaki disepak, diterajang oleh rakannya kerana dituduh mencuri telefon tersebar di laman sosial.

Video berdurasi 1 minit 30 saat itu dimuat naik ke laman Facebook baru sebentar tadi.




Mana Handphone Saya!?
Pelatih PULAPOL Diterajang rakannya kerana didakwa curi handphone. - http://goo.gl/6H988MMORE: #MEDIAVIDS
Posted by My Media Hub on 30hb Julai 2015


Difahamkan, kejadian yang berlaku di asrama Pusat Latihan Polis (PULAPOL) itu berpunca mangsa didakwa telah mencuri telefon lelaki terbabit.

Berang dengan mangsa, lelaki terbabit menyepak dan menerajangnya sehingga mangsa menangis merayu-rayu agar tidak diperlakukan seperti itu serta menafikan dakwaan yang kononnya dia telah mengambil telefon lelaki terbabit.

Bagaimanapun, enggan mempedulikan rintihan dan rayuan mangsa, lelaki terbabit terus menerus menyepak dan menerajang mangsa.

Kedua-dua lelaki terbabit dipercayai berasal dari Sabah berdasarkan dialek yang ditutur dalam video berkenaan.

Ketika kejadian, rakan-rakan mereka hanya memerhatikan sahaja tanpa mengambil apa-apa tindakan untuk menghalang lelaki tersebut dari terus membelasah mangsanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved