ONEXOX

Guru Pasti Didakwa Hisap Kemaluan Kanak-kanak Empat Tahun

on Monday, July 13, 2015



PETALING JAYA: Seorang guru wanita dari Pusat Asuhan Tunas Islam (Pasti) telah didakwa menjadikan salah seorang pelajarnya yang berusia empat tahun sebagai tempat pemuas nafsu.

Menurut laporan dari Free Malaysia Today (FMT) kejadian terbabit terjadi di pusat asuhan di Kampung Mak Chili, Kemaman, Terengganu.

Gurut tersebut dikatakan melakukan perbuatan tidak bermoral itu di pusat asuhan terbabit pada 8 Julai yang lalu.

Ibu bapa kanak-kanak terlibat telah membuat laporan polis setelah anak mereka menceritakan perbuatan gurunya itu ketika mangsa ingin mandi.

Menurut laporan polis yang dibuat guru terbabit menyuruh pelajar berkenaan menghisap payudaranya sambil dia melakukan perkara yang sama kepada mangsa.

Guru tersebut juga didakwa menghisap kemaluan pelajarnya itu sambil melakukan seks ringan.

Selain dari melaporkan kepada pihak polis, ibu bapa pelajar itu turut memberitahu pihak pengurusan tentang hal tersebut supaya guru yang terlibat diambil tindakan.

Menurut ibu kepada mangsa, perbuatan guru berkenaan telah meninggalkan kesan terhadap pertumbuhan fizikal dan mental anaknya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved