ONEXOX
BannerFans.com

Lelaki Malaysia Jeles Lihat Ashraf Muslim Kongsi Gambar 'Baby bumb' Isteri-Isterinya

on Saturday, August 29, 2015



Jika sebelum ini Pelakon kacak Ashraf Muslim telah menerima berita baik isteri pertamanya Noor Dayana Lokman mengandung selepas lama berkahwin kini Ashraf diliaht telah berkongsikan kegembiraan berkenaan di laman Instagramnya.

Kali ini dia telah berkongsikan gambar "baby bumb'' kedua-dua isterinya yang menarik perhatian ramai Dayana dan isteri keduannya Wan Sakinanh yang sedang mengira detik untuk melahirkan anak kedua.

 Beliau memuatnaik gambar berkenaan dengan menyatakan syukur dan memohon doa agar proses bersalin isterinya dipermudahkan.



“Alhamdulillah.. Hanya hatiku yg tahu betapa bersyukurnya aku pada Allah dengan setiap kehendakNya. Hanya SABAR yg mengajar erti kehidupan yang lebih bermakna.

“Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah dosa isteri-isteriku, tenangkanlah hati mereka setiap masa, jangan sesekali beri mereka kesakitan semasa, sewaktu dan selepas melahirkan anak, janganlah ada komplikasi pada mereka, permudahkan segala urusan, lindungilah mereka dalam apa jua keadaan, lahirkanlah anak kami sihat tubuh badannya, sempurna sifatnya, baik akhlaknya dan hidupnya kelak hanya untukMu Ya Allah,” tulis Ashraf.

Perkongsian tersebut menarik perhatian peminat yang kebanyakkannya teruja dan bersyukur setelah lama Dayana sudah lama menanti kelahiran anak sulungnya yang sudah lama dinantikan.

Kami di SK mengucapkan tahniah kepada Asraf , Noor Dayana dan Wan Sakinah, semoga bahagia sehingga akhir hayat.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved