ONEXOX
BannerFans.com

Ngeri. 1 Juta Baju Merah Untuk Lawan Baju Kuning Bersih Oktober Ini -

on Sunday, August 30, 2015



SABAK BERNAM, 30 Ogos - Untuk membuktikan keupayaan Datuk Seri Najib Razak dapat mengumpulkan lebih dari apa yang dapat dikumpulkan oleh Bersih 4,  Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos berkata beliau akan mengumpulkan satu juta orang untuk berhimpun bagi menunjukkan sokongan terhadap Perdana Menteri di Kuala Lumpur pada 10 Oktober ini.

Datuk Jamal Md Yunos memberitahu di dalam satu sidang media bahawa dia sangat yakin dapat mengatasi jumlah mereka yang berkumpul di Dataran Merdeka bagi bersih 4.

"Kami telah memilih 10 Oktober untuk perhimpunan kami. Kami akan berkumpul di Low Yat, Bukti Bintang dan 1 juta 'Baju Merah' akan turun bagi menunjukkan sokongan terhadap Najib", kata Jamal memetik laporan TheMalaymailOnline.

"Ini akan menunjukkan bahawa Perdana Menteri juga mempunyai ramai penyokong", tambahnya.

Puluhan ribu orang ramai berkumpul di Dataran Merdeka pada hujung minggu ini bagi menggesa Najib meletak jawatan

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved