ONEXOX

RAHSIA BATANG AJAIB SEBELAH STERENG TERBONGKAR! RAHSIA NI RAMAI YANG TAK TAHU & RAMAI YANG TAHU TAPI TERUS DIRAHSIAKAN

on Wednesday, August 19, 2015



RAHSIA ni kalau korang tahu.. Mesti banyak kemalangan jalan raya dapat dielakkan..
.
.
.
Rahsia tentang satu "batang ajaib" dalam kereta korang.
Sesetengah kereta "benda ni kat belah kanan, ade yg belah kiri..
.
X kesah lah belah mana pun, tetap sama "magic" dia.
.
Nampak tak gambar "anak panah @ arrow" tu?.
.
√ Kalau "batang ajaib" ni ada di sebelah kiri :
•Batang ni kalau korang tekan ke "BAWAH" magic dia akan menyebabkan orang sekeliling dengan sendiri tahu korang akan belok / masuk ke KIRI.
•Kalau tolak keatas orang belakang tahu korang nak ke KANAN.
.
√ Kalau "batang ajaib" ni ada sebelah kanan:
•Batang ni kalau korang tekan ke "BAWAH magic dia akan menyebabkan orang sekeliling dengan sendiri tahu korang akan belok / masuk ke KANAN.
•Kalau tolak keatas orang belakang tahu korang nak ke KIRI.
.
So, dah tahu rahsia "batang ajaib" ni?
Jadi, lepas ni kalau nak Masuk simpang, nak susur keluar, nak himpit tepi, TOLONG kongsi rahsia ni.
.
Jangan nak kedekut sangat sampai masuk simpang pun nak rahsia, xnak orang belakang tahu ko nak kemana.
.
Ko ingat supprise ko tu "sweet" sangat?.
.
Boleh maut ko tahu??
.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved