ONEXOX
BannerFans.com

Sayu Almy Nadia Hanya Tergelak Lihat Gambar Kononnya Perbualan Fizz Fairuz Tengah Menggatal

on Tuesday, August 11, 2015



Hari ini, Pelakon Fizz Fairuz telah dikaitkan dengan isu menggoda seorang wanita baru di mana keratan "screenshot" perbulannya melalui applikasi WeChat dengan artis baru berkenaan tersebar.'

Namun Fizz Fairuz terus bertindak dengan menafikan perkara berkenaan selain menegaskan bahawa akaun tersebut bukanlah miliknya

“Saya memang tak ada kena mengena dan jauh sekali mengenali wanita itu. Cerita itu memang tak munasabah langsung. Cuma saya kurang pasti apa motif dia buat begitu. Zaman sekarang memang siapa sahaja boleh mewujudkan akaun aplikasi sosial palsu”

“Kalau nak cerita diri saya sendiri dahulu memang saya jahat dan nakal tetapi kini dengan status sekarang tak perlulah nak cuba memporak-perandakan hidup saya. Kalau saya nak buat jahat sudah lama saya lakukan. Tapi niat saya saya berkawan itu perkara normal”




“Mulut saya sendiri ramai yang orang tahu jenis cakap lepas dan jahat. Saya sudah ada isteri dan anak, tak payahlah kot nak mereka cerita sebegini,” jelasnya dipetik dari Portal Rotikaya.

Menurut isteri Fizz pula, Almy Nadia memberitahu bahawa dia hanya tergelak melihat gambar-gambar tersebut tersebar  selain itu dia meminta orang ramai supaya tidak mudah membuat kesimpulan dengan zaman teknologi sekarang apa pun boleh dilakukan untuk menjatuhkan maruah orang.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved