ONEXOX
BannerFans.com

Berita 3 pemain Harimau Muda B sertai NS Matrix musim depan amat mengerunkan pasukan Liga Perdana tersebar

on Wednesday, September 9, 2015



SEREMBAN: Persatuan Bola Sepak Negeri Sembilan (PBNS) mengesahkan tiga pemain Harimau Muda B akan menyertai skuad NS Matrix bagi menghadapi Liga Perdana musim hadapan.

Menteri Besar yang juga Presiden PBNS, Datuk Seri Mohamad Hasan berkata tiga pemain berkenaan merupakan anak Negeri Sembilan.

"Selain tiga pemain tersebut, kami sudah ada enam pemain Piala Presiden yang akan masuk semula dan kita akan cari lagi 10 pemain tempatan selain empat pemain antarabangsa.

"Mengenai jurulatih asing, kami sedang meneliti beberapa nama yang berkaliber dan beberapa pemain asing tetapi kosnya tinggi dan kami perlu berhati-hati, katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Exco di Wisma Negeri di sini hari ini.

Beliau berharap November ini satu pasukan baru yang mewakili NS Matrix dapat dibentuk. Selain itu, Mohamad berkata PBNS akan memperkenalkan ganjaran ala korporat dalam bayaran gaji pemain yang mana mereka tidak diberi gaji tinggi sebaliknya gaji pokok serta elaun kemenangan.

"Setiap kali menang, PBNS akan memberikan elaun kemenangan yang akan dibahagikan sesama pemain dan elaun ini juga berbeza dengan pemain yang bermain sepenuh masa, separuh masa dan simpanan.

Jadi biarlah mereka bermain bermati-matian untuk menang," katanya. PBNS sebelum ini mengumumkan melepaskan semua pemain dan jurulatih pasukan NS Matrix ekoran aksi hambar yang dipamerkan mereka sepanjang kempen Liga Perdana musim ini.

Pada musim ini, NS Matrix yang dikendalikan oleh K. Devan menduduki tangga keenam Liga Perdana dengan 32 mata selain selain tersingkir daripada saingan Piala Malaysia.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

tajuk berita tak agak²...gerun la sgt..


September 9, 2015 at 5:53 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved